2017. június 26., hétfő

Mini sellők kagylóhéjban


A tenger világa továbbra sem hagy nyugodni bennünket, újabb és újabb dekorációs ötletek születnek, de mostanában már rendszerint nem az én fejemben... egy ideje a Kisebbik az, aki ontja magából a színes-szélesvásznú kreatív gondolatokat, és többnyire határozottan meg van arról győződve, hogy én ezeket nagyszerűen meg fogom valósítani. 
Legfrissebb ötlete az volt, hogy az új akváriumot alakítsuk át vízi babaházzá a halaknak - legyen benne mindenféle apróság, pihenősarok, gumimatrac és sellőszobrok, hiszen annyira kedvesek ezek a halacskák, igazán megérdemlik a luxust. Miután sikerült meggyőznöm arról, hogy a halak kevéssé értékelik a gumimatracot meg a miniatűr berendezési tárgyak tömkelegét, akkor is váltig állította, hogy de legalább a sellőszobrok kellenek, hiszen azokkal nem sok gond van. Ezen a ponton rámutattam, hogy hirtelen elég nehéz lenne sellőszobrokat kerítenünk, különösen olyanokat, amelyek állják a vizet, és a halak sem kerülnek át tőlük tragikusan korán az öröklétbe - a Kisebbik ekkor rém szomorúan megjegyezte, hogy akkor legalább az üvegen át hadd nézhessék... én pedig persze elfogadtam ezt az érvelést, és készítettem néhány - ha nem is sellőszobrot - pici sellős dekorációt. Ezek most az akvárium körül tanyáznak, és a Kisebbik váltig állítja, hogy a halak szeretnek bennük úszás közben gyönyörködni... és hát ezt igazán nem vonhatom kétségbe :-)


Ezekhez a dekorációkhoz a tengerparton gyűjtött fehér kagylóinkat használtuk fel:






Mindegyikbe egy pici fehér préselt papírgolyót ragasztottam:






Kék mintás papírból kivágtam a sellőtesteket:





Majd ezeket a kagylókra ragasztottuk, a papírgolyók alá.





A sellők csipkeszalagból vágott takarót is kaptak, mert a Kisebbik szerint éppen alszanak:





Végül kék gyapjúból ragasztottam nekik hajat, és vékony hegyű fekete filctollal megrajzoltam a szemeket.
Ezek az apró sellők - a legnagyobb sincs több 4 cm-esnél - számomra is meglepően gyorsan elkészültek, és tényleg nagyon kedves látványt nyújtanak. Remélhetőleg a halak is értékelik :-) 










































1 megjegyzés:

  1. Szerintem a halak is értékelik ezeket a gyönyörű sellőket! Én mindenesetre igen :o)
    Úgy látszik, hogy a Kisebbik tele van ötletekkel és nagy fantáziája van, akárcsak az anyukájának! ♥
    Az akvárium és a környéke egyre szebb lesz!!!

    VálaszTörlés